PROCART - OBIEKTY INŻYNIERSKIE

FIRMA PROCART ROBERT JASKOT

 

Firma rozpoczęła swoją działalność na rynku w 2014 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, zdobywając doświadczenie oraz zaufanie klientów. Specjalizujemy się w realizacji obiektów inżynierskich, obejmujących budowę mostów, wiaduktów, estakad oraz murów oporowych. Nasze usługi obejmują również kompleksowe roboty ziemne związane z wznoszeniem obiektów inżynierskich i konstrukcji oporowych.

 

Dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze oraz nowoczesnemu zapleczu technologicznemu jesteśmy w stanie realizować nawet najbardziej wymagające projekty, dostosowane do indywidualnych potrzeb inwestorów.

 

Nasza firma kładzie duży nacisk na jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo wykonywanych prac, co pozwala nam utrzymywać wysokie standardy w branży budownictwa inżynieryjnego.

 

 

Zadzwoń, lub napisz ! Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Dlaczego warto nas wybrać ?

Indywidualne podejście do Inwestycji

Krótki czas realizacji

Doświadczenie

Najwyższa jakość

Przygotujemy dla Państwa indywidualną wycenę prac lub  propozycję długotrwałej współpracy.

 

Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

Oferujemy usługi dostosowane do potrzeb Zamawiającego – od samej robocizny w zakresie żelbetów po kompleksowe wykonanie prac.

 

W zależności od zamówienia możemy uwzględnić również wykończenie, takie jak montaż krawężników, desek gzymsowych czy izolacji.

 

Oferujemy także realizację całościową, obejmującą deskowania, rusztowania, transport poziomy i pionowy oraz dostawę materiałów pomocniczych, takich jak elementy tracone szalunków, sklejka czy tarcica.


Nie boimy się zadań nietypowych, wymagających i trudnych.

Oferta

Współpracujemy zarówno z firmami lokalnymi, jak i dużymi korporacjami  budowlanymi typu: 

 

Strabag, Intop Tarnobrzeg Sp. z o.o., ZUE Kraków S.A., NDI S.A.

 

Służymy pomocą przy wycenie robót mostowych już od etapu przetargu, jak i współpracujemy przy optymalizacji już na etapie realizacji.

Realizacje


 

Nazwa zadania: Budowa, przebudowa i remont układu torowego wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej na odcinku Zabrzeg (bez stacji) – Zebrzydowice (ze stacją) – granica państwa (z Czechami) 

 

- MOST KOLEJOWY W KM 71+741
Obiekt mostowy składający się z dwóch konstrukcji zespolonych, stalowobetonowych o schemacie statycznym sześcioprzęsłowej belki ciągłej. Każda z konstrukcji składa się z dwóch stalowych dźwigarów zespolonych z żelbetowym korytem balastowym. Na skrajnych korytach balastowych zaprojektowano murki oporowe podtrzymujące podsypkę tłuczniowa oraz chodniki robocze zapewniające dostęp do obiektu. Długość obiektu – 201,2 mb, ilość przęseł – 6. Pokonywana przeszkoda – ciek wodny.


- MOST KOLEJOWY W KM 73+800 LK93 NAD RZEKĄ PIOTRÓWKĄ
Obiekt mostowy o konstrukcji zespolonej, stalowo-betonowych o schemacie statycznym 15-przęsłowej belki ciągłej. Konstrukcja nośna składa się z stalowego dźwigara skrzynkowego zespolonego z żelbetowym korytem balastowym. Na korytach balastowych zaprojektowano murki oporowe podtrzymujące podsypkę tłuczniowa oraz chodniki robocze zapewniające dostęp do obiektu. Długość obiektu – 605 mb, ilość przęseł – 15. Pokonywane przeszkody – staw hodowlany, rzeka Piotrówka oraz ul. Botaniczna.

Projekty w toku

 

Aktualnie realizowane projekty:

 


 

Nazwa zadania: „Projekt i budowa obwodnicy Chełma w ciągu drogi ekspresowej S12” – Generalny Wykonawca Strabag Sp. z o.o, Zamawiający – GDDKiA o/Lublin

Zakres umowy – wykonanie trzech wiaduktów nad S12: WD32, WK33 i WD36

 

WD 32 - Konstrukcję nośną zaprojektowano w formie dwuprzęsłowej, otwartej ramy żelbetowej, składającej się z trzech rzędów ścian o stałej grubości, połączonych monolitycznie ze stopami fundamentowymi i ryglem górnym. Rozstaw osiowy podpór wynosi 20,0 m + 20,0 m. Grubość przęsła (rygla ramy) jest stała. Wysokości ścian zewnętrznych wraz z fundamentem wzdłuż gabarytu obiektu wynoszą odpowiednio 8,135 i 8,090 m. Długość całkowita obiektu wynosi Lc = 41,00 m, szerokość S = 9,25 m. 
 

WK 33 - Konstrukcję nośną zaprojektowano w formie dwuprzęsłowej, otwartej ramy żelbetowej. Rama składa się z trzech rzędów ścian o stałej grubości, połączonych monolitycznie ze stopami fundamentowymi i ryglem górnym. Rozstaw osiowy podpór wynosi 20,05 m + 20,05 m. Grubość przęsła (rygla ramy) jest stała. Wysokości ścian wraz z fundamentem wzdłuż gabarytu obiektu wynoszą 7,015 m. Długość całkowita obiektu wynosi Lc = 41,10 m, szerokość S = 7,16 m.
 

WD 36 - Obiekt zaprojektowano w formie dwuprzęsłowej ramy zintegrowanej z betonu zbrojonego i belek prefabrykowanych sprężonych. Rozstaw osiowy podpór wynosi 20,1 m + 24,1 m. Wysokość konstrukcyjna przęsła (rygla ramy) wynosi 1,14 m (przęsło 1-2) i 1,24 m (przęsło 2-3). Ściany obiektu mają stałą grubość. Wysokości ścian wraz z fundamentem wzdłuż gabarytu obiektu wynoszą odpowiednio 7,8 m i 8,0 m. Podporę pośrednią zaprojektowano w formie kwadratowych słupów i wysokości wraz z fundamentem 7,3 m. Długość całkowita obiektu wynosi Lc = 46,20 m, szerokość S = 12,15 m. 

DOŁĄCZ DO RZETELNYCH FIRM

FIRMA PROCART

ROBERT JASKOT

 

ul. Mędrak 65, 34-114 Tłuczań

 

Telefon: +48 502 747 317

@: firma.procart@gmail.com