PROCART - OBIEKTY INŻYNIERSKIE
FIRMA PROCART ROBERT JASKOT
Firma rozpoczęła swoją działalność na rynku w 2014 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, zdobywając doświadczenie oraz zaufanie klientów. Specjalizujemy się w realizacji obiektów inżynierskich, obejmujących budowę mostów, wiaduktów, estakad oraz murów oporowych. Nasze usługi obejmują również kompleksowe roboty ziemne związane z wznoszeniem obiektów inżynierskich i konstrukcji oporowych.
Dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze oraz nowoczesnemu zapleczu technologicznemu jesteśmy w stanie realizować nawet najbardziej wymagające projekty, dostosowane do indywidualnych potrzeb inwestorów.
Nasza firma kładzie duży nacisk na jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo wykonywanych prac, co pozwala nam utrzymywać wysokie standardy w branży budownictwa inżynieryjnego.
Zadzwoń, lub napisz ! Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Dlaczego warto nas wybrać ?
Indywidualne podejście do Inwestycji
Krótki czas realizacji
Doświadczenie
Najwyższa jakość
Przygotujemy dla Państwa indywidualną wycenę prac lub propozycję długotrwałej współpracy.
Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Oferujemy usługi dostosowane do potrzeb Zamawiającego – od samej robocizny w zakresie żelbetów po kompleksowe wykonanie prac.
W zależności od zamówienia możemy uwzględnić również wykończenie, takie jak montaż krawężników, desek gzymsowych czy izolacji.
Oferujemy także realizację całościową, obejmującą deskowania, rusztowania, transport poziomy i pionowy oraz dostawę materiałów pomocniczych, takich jak elementy tracone szalunków, sklejka czy tarcica.
Nie boimy się zadań nietypowych, wymagających i trudnych.
Oferta
Współpracujemy zarówno z firmami lokalnymi, jak i dużymi korporacjami budowlanymi typu:
Strabag, Intop Tarnobrzeg Sp. z o.o., ZUE Kraków S.A., NDI S.A.
Służymy pomocą przy wycenie robót mostowych już od etapu przetargu, jak i współpracujemy przy optymalizacji już na etapie realizacji.
Realizacje
Nazwa zadania: Budowa, przebudowa i remont układu torowego wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej na odcinku Zabrzeg (bez stacji) – Zebrzydowice (ze stacją) – granica państwa (z Czechami)
- MOST KOLEJOWY W KM 71+741
Obiekt mostowy składający się z dwóch konstrukcji zespolonych, stalowobetonowych o schemacie statycznym sześcioprzęsłowej belki ciągłej. Każda z konstrukcji składa się z dwóch stalowych dźwigarów zespolonych z żelbetowym korytem balastowym. Na skrajnych korytach balastowych zaprojektowano murki oporowe podtrzymujące podsypkę tłuczniowa oraz chodniki robocze zapewniające dostęp do obiektu. Długość obiektu – 201,2 mb, ilość przęseł – 6. Pokonywana przeszkoda – ciek wodny.
- MOST KOLEJOWY W KM 73+800 LK93 NAD RZEKĄ PIOTRÓWKĄ
Obiekt mostowy o konstrukcji zespolonej, stalowo-betonowych o schemacie statycznym 15-przęsłowej belki ciągłej. Konstrukcja nośna składa się z stalowego dźwigara skrzynkowego zespolonego z żelbetowym korytem balastowym. Na korytach balastowych zaprojektowano murki oporowe podtrzymujące podsypkę tłuczniowa oraz chodniki robocze zapewniające dostęp do obiektu. Długość obiektu – 605 mb, ilość przęseł – 15. Pokonywane przeszkody – staw hodowlany, rzeka Piotrówka oraz ul. Botaniczna.
Projekty w toku
Aktualnie realizowane projekty:
Nazwa zadania: „Projekt i budowa obwodnicy Chełma w ciągu drogi ekspresowej S12” – Generalny Wykonawca Strabag Sp. z o.o, Zamawiający – GDDKiA o/Lublin
Zakres umowy – wykonanie trzech wiaduktów nad S12: WD32, WK33 i WD36
WD 32 - Konstrukcję nośną zaprojektowano w formie dwuprzęsłowej, otwartej ramy żelbetowej, składającej się z trzech rzędów ścian o stałej grubości, połączonych monolitycznie ze stopami fundamentowymi i ryglem górnym. Rozstaw osiowy podpór wynosi 20,0 m + 20,0 m. Grubość przęsła (rygla ramy) jest stała. Wysokości ścian zewnętrznych wraz z fundamentem wzdłuż gabarytu obiektu wynoszą odpowiednio 8,135 i 8,090 m. Długość całkowita obiektu wynosi Lc = 41,00 m, szerokość S = 9,25 m.
WK 33 - Konstrukcję nośną zaprojektowano w formie dwuprzęsłowej, otwartej ramy żelbetowej. Rama składa się z trzech rzędów ścian o stałej grubości, połączonych monolitycznie ze stopami fundamentowymi i ryglem górnym. Rozstaw osiowy podpór wynosi 20,05 m + 20,05 m. Grubość przęsła (rygla ramy) jest stała. Wysokości ścian wraz z fundamentem wzdłuż gabarytu obiektu wynoszą 7,015 m. Długość całkowita obiektu wynosi Lc = 41,10 m, szerokość S = 7,16 m.
WD 36 - Obiekt zaprojektowano w formie dwuprzęsłowej ramy zintegrowanej z betonu zbrojonego i belek prefabrykowanych sprężonych. Rozstaw osiowy podpór wynosi 20,1 m + 24,1 m. Wysokość konstrukcyjna przęsła (rygla ramy) wynosi 1,14 m (przęsło 1-2) i 1,24 m (przęsło 2-3). Ściany obiektu mają stałą grubość. Wysokości ścian wraz z fundamentem wzdłuż gabarytu obiektu wynoszą odpowiednio 7,8 m i 8,0 m. Podporę pośrednią zaprojektowano w formie kwadratowych słupów i wysokości wraz z fundamentem 7,3 m. Długość całkowita obiektu wynosi Lc = 46,20 m, szerokość S = 12,15 m.
FIRMA PROCART
ROBERT JASKOT
ul. Mędrak 65, 34-114 Tłuczań
Telefon: +48 502 747 317